ملات آماده نمایش نسخه اصلی

نانو آجرنما و مزایای آن - فروش انواع چسب آجر

براساس فناوری نانو، این محصول حاوی نانوذرات اصلاح شده و کاربردی ویژه ای است که به طور خاص به یک ماتریس سیلیکون مرتبط می شوند.

691

نانو آجرنما و مزایای آن

براساس فناوری نانو، این محصول حاوی نانوذرات اصلاح شده و کاربردی ویژه ای است که به طور خاص به یک ماتریس سیلیکون مرتبط می شوند. اجزای خود سازماندهی نانو یک لایه نامرئی بر روی سطح با خواص دفع عالی آب و روغن تشکیل می دهند. این پوشش درزگیر و پوشش بسیار نفوذپذیر است که از سیلرهای سنتی مبتنی بر حلال استفاده می کند.

فروش ویژه پوشش نانو آبگریز کننده


فناوری نانو علم و مهندسی چیزهای کوچک است، به ویژه چیزهایی که اندازه آنها از ۱۰۰ نانومتر کمتر است. نانو پیشوند SI است و از کلمه یونانی کوتوله – نانوس گرفته شده است. یک نانومتر ۱۰-۹ متر یا حدود ۳ اتم طول دارد.

نانو آجر نما 

در مناظر شهری که گاهی اوقات تحت سلطه فولاد و شیشه قرار دارد و زیبایی آن شکل گرفته است، نانو آجر نما با مقاومت به گرانش می تواند واقعاً توجه را جلب کند و تضادی با طراوت، گاه چالش برانگیز و تضاد با معماری معمول ارائه دهد. اما تبدیل دیدگاه یک معمار به آجر به واقعیت، اغلب سیستم های پشتیبانی ساختاری ذاتی را در پشت صحنه می طلبد. سیستم های ثابت و پشتیبانی از فولاد، استحکام و یکپارچگی لازم را برای ایجاد ویژگی های آجری مانند دیوارهای خمیده، نما های سوراخ دار، تیرهای پرواز و سوتی های عمیق و آشکار فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با گروت پلیمری و کاربردهای آن

محافظت از نانو آجر نما ساختمان

آلودگی در نانو آجر نما ساختمان باعث بدتر شدن تصویر ساختمان ها می شود و باعث ایجاد مشکلات ساختاری و همچنین موضوعات زیبایی شناختی می شود. برای جلوگیری از فرسایش مواد و عواقب ناخوشایند دیگر لازم است که آلاینده ها را از روی نما تمیز کنید.
امروزه ظهور آسمان خراش های جدید افزایش یافته و هر سال مبلغ قابل توجهی برای فرآیندهای تمیز کردن نما هدر می رود. بنابراین لازم است روشهای جدیدی برای محافظت از نمای ساختمان ها با استفاده از نانومواد نوترکیب و نانو پوشش بدست آید.
فناوری نانو پنجره جدیدی را در مقابل صنعت ساختمان و فناوری پیشرفته در ساخت و ساز باز می کند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با چسب بلوک سبک و مزایای آن

نمای آجری

نمای آجری چیست؟ اتصالات ملات فقط برای زیبایی شناسی مورد استفاده قرار نمی گیرد، این “پیوندها” یا الگوهای به دیوار آجری استحکام مورد نیاز خود را می بخشند. هر آجر توسط دو آجر از زیر که به نوبه خود توسط سه آجر از پایین نگه داشته می شود، نگه داشته می شود.
هر آجر برای نگه داشتن و حمایت از آن به آجر دیگری بستگی دارد، به طوری که هیچ گونه کرایه ای بیش از حد بر روی آن اعمال نشود.

مزایای نمای آجری

آجر محبوب ترین ماده روپوش بریتانیا است. به طور معمول در ساخت و سازهای جدید انتخاب می شود تا با محیط ساخته شده موجود و مجاور مطابقت داشته باشد، با این حال امروزه از آجری نیز به دلیل انعطاف پذیری در طراحی، ماندگاری و اعتبار پایداری به طور فزاینده ای برای ایجاد ویژگی های معماری خیره کننده و بناهای نمادین استفاده می شود.

روکش آجر محصولات طبیعی ساخته شده از خشت استکه کلیه الزامات مربوط به ساخت و سازهای سازگار با محیط زیست را برآورده می کند به گونه ای که به سختی می توان با مصالح ساختمانی دیگر مطابقت داشت. آجرها در برابر آتش و در دماهای فوق العاده بالا  مقاوم هستند و هرگز به گسترش آتش کمک نمی کنند. دیگر نیازی به تعمیر و نگهداری بیشتر نیست به شرط آنکه نصب به درستی انجام شود.

مزایای نانو آجر نما

دفع آب (آبگریز) و دفع کننده خاک (اولئوفوبیک) کاربرد آسان از طریق اسپری، برس، و غیره بر پایه آب درمان در دمای اتمسفر در دماهای مختلف پایدار است. کم نظافت و هزینه نگهداری از نظر زیست محیطی مفید و از نظر بیولوژیکی بی خطر است کیفیت Surface را حفظ می کند.
مقاومت در برابر کثیفی، جلبک و غیره ماندگاری طولانی(حداکثر ۵ سال) این نانو آجر نما با مواد شیمیایی معمولی ضد آب موجود در حال حاضر متفاوت است . مواد شیمیایی ضد آب معمولی از جنس صابون، رنگی هستند و به طور کلی نمک کلسیم یا ارگانوسیلان مستقر هستند و قادر به ایجاد خاصیت آبگریز، ضد باکتریایی و حرارتی نیستند.

بیشتر بخوانید: ملات سیمان بدون ماسه

سیستم نازک نانو آجر نما

سیستم های نازک آجری یک تفسیر مدرن از یک ظاهر کلاسیک است که با استفاده از پایان های چشم نواز برای ایجاد ساختمان های منحصر به فرد طراحی شده است.
این سیستم نما ترکیبی از ظاهر آجری کلاسیک و بی انتها با عملکرد عالی و دوام پانل های فلزی عایق بندی شده است. نصب این سیستم با وزن سبک سریعتر و آسان تر از یک سیستم آجری سنتی و همچنین کاهش تقاضای کلی ساختمان برای انرژی است.
انعطاف پذیری در طراحی: پروفایل های مختلف، بافت، رنگ، ملاتبرنامه افقی و عمودی مراحل نصب سریع و ساده آجرها توسط ریل های فولادی در محل نگهداری می شوند تا پیوند مکانیکی دائمی ایجاد شود آجرها نیازی به نگه داشتن چسب ندارند آجرها به همان روش آجر ساختمانی سنتی تولید می شوند.

پوشش نانو آجر نما

 پوشش نانو آجر نما حدود ۷ تا ۸ ساعت طول می کشد تا به طور کامل درمان شود. پس از روکش شدن، قطرات آب تشکیل می شوند. عملکرد این روکش به دلیل اثر نانو ذرات معدنی غیر آلی که در ماتریس مایع گنجانده شده است قوی است، یعنی پراکندگی نانو ذرات کاربردی است.
مایع به کار رفته در پخش پوشش در سطح کاربردی به عنوان حامل عمل می کند. در طول دوره پخت (۷ تا ۸ ساعت)، نانوذرات در سطح جمع می شوند و با سطح پیوند می خورند. پوشش مایع در طول دوره پختگی تبخیر می شود و فقط نانو ذرات تشکیل می شوند که یک لایه نازک یکنواخت ۵۰ – ۶۰ نانومتر از سطح تشکیل می دهند. روکش از نظر نوری خنثی است و باعث می شود کاملاً شفاف باشد و در حالی که بر روی سطح سنگ اعمال می شود، رنگ سطح بدون تغییر باقی می ماند.