×

پودر بندکشی آجر نسوز | 09127511808🔱

پودر بندکشی برای پرکردن بین فواصل کاشی‌ها و سرامیک و آجرنما و سنگ و ... تولید شده است و با اضافه کردن مقداری آب به آن مواد برای بندکشی به راحتی آماده می شود.

مزایای پودر بندکشی آجر نسوز

پودر بندکشی برای پرکردن بین فواصل کاشی‌ها و سرامیک و آجرنما و سنگ و ... تولید شده است و با اضافه کردن مقداری آب به آن مواد برای بندکشی به راحتی آماده می شود. پودر بندکشی برپایه سیمان است و چسبندگی بسیار زیادی دارد؛ به طوری که استحکام و پایداری آجرنسوز را بیشتر می‌کند.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید پودر بندکشی آجر با ما در ارتباط باشید 09127511808)

زیبایی نمای آجر نسوز به تمیزی کار در بندکشی بستگی دارد و با پر کردن درزها و فواصل میان آنها از کنده شدنشان به خوبی جلوگیری خواهد شد. این پودر در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می شود.

مزایای پودر بندکشی آجر نسوز

انواع پودر بندکشی

پودر بندکشی بر اساس محل و شرایط استفاده، دارای ترکیبات متفاوتی. این روزها به دلیل اهمیت پودر بند کشی و پرکاربرد بودن آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان ویژگی‌های منحصر به فردی به آن اضافه شده است. یکی از پرکاربردترین نمونه‌های استفاده از پودر می‌توان به آجر شاموتی و آجر سفال و آجر نسوز اشاره نمود. این دسته از آجرها برای طراحی نما بسیار کاربرد دارد و اجرای آن در زیبایی و جذابیت دکور داخلی و خارجی نما موثر می باشد.

بیشتر بخوانید: کاربرد پودر بندکشی آجر نسوز

پودر بندکشی پلیمری

این نوع پودر از مواد پلیمری نانو ساخته شده است، در بهترین ترکیب پودر بندکشی پلیمری از سیمان پرتلند استفاده می شود. چون این پودر به اندازه‌های کوچک اشاره می‌کند به پودر بندکشی نانو نیز مشهور است. این نوع پودرها در اندازه بسیار کوچکی طراحی شده که به خوبی میان کاشی‌ها و سرامیک قرار می‌گیرند و استحکام غیرقابل باوری دارند. یکی از مدل‌های خاص پلیمرها، لاتکس است که به بهبود انعطاف پذیری پودر بندکشی بسیار کمک می کند.

پودر بندکشی ضدآب

این مدل پودر یک مانع ایده‌آل در برابر نفوذ هر گونه نم و رطوبت میان بندکشی هاست. به همین دلیل شرایط کاملا مناسبی برای اجرای پروژه‌های مختلف ساختمانی فراهم می کند. تمام پودرهای بندکشی این خاصیت را دارند اما این پودر با توانایی فوق‌العاده ضد آب بودن نسبت به دیگر پودر ها طراحی شده و علاوه بر خاصیت ضد آب بودن، مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و ضربه دارا می باشد.

پودر بندکشی رنگی

این پودر به رنگ سفید تولید می شود که برای سرویس‌های بهداشتی، حمام و دستشویی و نمای داخل و خارج به کار می رود. این روزها شرکت‌ها تمام تلاش خود را برای تولید پودرها در طیف رنگی متنوع به کار می‌گیرند تا رنگ پودر متناسب با رنگ کاشی و سرامیک و آجر انتخاب کنند. علاوه بر این ویژگی پودرهای رنگی دارای مقاومت بسیار بالا و خصوصیات قابل قبولی هستند در برابر آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

از جمله زمینه‌های پرکاربرد این نوع پودر می‌توان به آجر لفتون و آجر انگلیسی و آجر نسوز اشاره نمود. 

بیشتر بخوانید: قیمت پودر بندکشی آجر 

پودر بندکشی اسیدی:

پودر اسیدی براساس مقاومت بسیار بالا در محیط ها و سایر سیالات اسیدی طراحی شده و استفاده از آن‌ در محیط‌ های صنعتی و شیمیایی، احتمال آسیب‌دیدگی بر اثر تماس با سیالات اسیدی و خورنده را به شدت کاهش می دهد.

پودر بندکشی آجر نسوز

پودر بندکشی آنتی باکتریال

محیط هایی مانند مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها از کاشی و سرامیک های دارای ویژگی آنتی باکتریال استفاده می‌کنند تا محیط از هر نظر بهداشتی در برابر رشد میکروارگانیسم‌های خطرناک، انواع باکتری‌ها و میکروب‌ها مقاوم باشد. در صورت عدم استفاده از پودرهای بندکشی غیرآنتی‌باکتریال تمام هزینه ها و زمانی که برای بندکشی کاشی و سرامیک انجام می‌شود هدر می‌رود. این دسته از پودرها در کنار خاصیت آنتی باکتریال، قیمت بیشتری نسبت به دیگر پودرها دارند.

صفحه اینستاگرام ما: powermix.mortar@

نحوه استفاده از پودر بندکشی

مواد بندکشی روش استفاده مشابهی مانند دیگر مصالح ساختمانی این چنینی دارد و برای درزگیری میان کاشی و سرامیک و آجر نما و سنگ استفاده می‌شود. این مواد ابتدا با مقداری آب مخلوط می‌شود و برای یکدست شدن بهتر به یک همزن برقی یا همان دریل طرح دار نیاز است تا مخلوط با قوام مناسب شکل بگیرد. 

بیشتر بخوانید: قیمت پودر بندکشی آجر نسوز

برای شکل‌گیری بهترین مواد بندکشی باید آب را کم کم اضافه کرد، در غیر این صورت کیفیت مورد نظر به دست نخواهد آمد. علاوه بر این حین اضافه شدن پودر به آب همزن برقی هم تا زمانی که ملات شکل بگیرد باید روشن باشد. بعد از آماده شدن ملات؛ به مدت کوتاهی به آن استراحت دهید. سپس دوباره مخلوط‌کردن ملات را برای زمان کوتاهی تکرار نمایید و بعد از این کار با کمک کاردک پلاستیکی عملیات بندکشی را انجام دهید.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید پودر بندکشی آجر با ما در ارتباط باشید 09127511808)

کاربردهای پودر بندکشی

پودر بندکشی به دلیل چسبندگی بسیار بالا و نفوذ ناپذیری در مقابل آب و رطوبت در زمینه‌ها و محیط‌ های مختلفی استفاده می شود، مهم‌ترین کاربرد آن مقاومت بسیار عالی در محیط های دارای رطوبت بالاست. از این نوع مصالح برای انواع کاشی، موزاییک، سرامیک و آجر سفال و آجر نسوز  استفاده می شود و بهترین راهکار برای بندکشی میان سنگ‌های مصنوعی است. در موارد زیر با دیگر کاربردهای این مواد پرکاربرد ساختمانی آشنا می‌شوید:

بهترین راهکار برای درزگیری وان و سرویس‌های بهداشتی

بهترین انتخاب برای محیط‌های مرطوب مانند استخر، حمام و سونا

بهترین درز بندی برای قطعات سیمانی و بتنی

پر کردن تمام درزها و بندهای کاشی و سرامیک

بهترین انتخاب برای بندکشی نمای داخلی و خارجی ساختمان 

کیفیت بالا

تنوع رنگی زیاد

ضد شوره و ترک

مقاوم در برابر نفوذ آب و یخبندان

افزایش استحکام و مقاومت بنای آجری

زیبا سازی نمای خارجی و داخلی ساختمان

چسبندگی بسیار زیاد آجر

آماده سازی سریع و بهینه شدن وقت در سرعت اجرا

چسبندگی فوق العاده زیاد

عدم ایجاد ترک پس از نصب

خاصیت نفوذناپذیری در برابر رطوبت

پودر بندکشی آجر

قیمت مقرون به صرفه

فرمولاسیون کنترل شده در ترکیبات ملات

زمان آماده سازی بسیار کوتاه و سرعت بندکشی بسیار زیاد

دارای خاصیت کشسانی بسیار زیاد

عدم تغییر رنگ در اثر گذر زمان

بدون نیاز به تمیزکاری نما

قابل استفاده به صورت دستی و یا با استفاده از ابزار

سرعت اجرا و آماده سازی بالا

عدم کثیفی آجر

حذف خطای انسانی

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
برگشت به بالا