×

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز - 09127511808✅

از پودر بندکشی آجر نسوز برای زیباتر کردن آجر های نمای نسوز و محکم کردن آجر نسوز برای جلوگیری از سقوط در طی سالیان طولانی استفاده می شود.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز

از پودر بندکشی آجر نسوز برای زیباتر کردن آجر های نمای نسوز و محکم کردن آجر نسوز برای جلوگیری از سقوط در طی سالیان طولانی استفاده می شود. با ترک خوردن بندکشی آجر نما به جز زشت شدن نما، آب می تواند به داخل ترک ها وارد شود، یخ بزند، منبسط شود و باعث کنده شدن و شکستن آجر های نما بشود.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز

انواع پودر بندکشی مصالح ساختمانی

1-پودر بندکشی آجر

یک نوع پودر ساختمانی بر پایه سیمان و استفاده از پودر سنگ است که برای بستن فضای بین آجر، سنگ، نماهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید پودر بندکشی آجر با ما در ارتباط باشید 09127511808)

2-پودر بندکشی کاشی و سرامیک

متنوع‌ترین و پیچیده‌ترین نوع پودر بندکشی پودر مربوط به کاشی و سرامیک است که دانه‌های آن بسیار ریز است و افزودنی‌های مختلفی مانند لاتکس، اپوکسی و مواد رنگی به آنها در ترکیب آن وجود دارد.

3-پودر بندکشی سنگ

زبرترین، ارزان‌ترین و ساده‌ترین نوع پودر استفاده شده در ساختمان پودر بندکشی سنگ است که دانه‌های آن درشت است و برای فواصل بین سنگ‌های ساختمانی به کار می رود. 

بیشتر بخوانید: روش مصرف پودر بندکشی آجر نسوز

اصول بند کشی آجر نسوز

بند کشی آجر نسوز بعنوان کار نهایی و تکمیل کننده نمای ساختمان، دارای کیفیت و جذابیت بالایی باشد و نمای ظاهری زیبایی در ساختمان بوجود آورد. بندکشی منظم و اصولی بستگی به هنر و سلیقه طراح دارد که از چه نوع بندکشی استفاده نماید تا جلوه متنوع یا بدیعی را خلق نماید. کیفیت اجرای بندکشی و همچنین رنگ بندکشی در آجر نسوز تاثیری برابر با آجر نسوز دارند و از آن جایی که حدود 20 الی 30 درصد نما را تشکیل می دهد باید کاملا دقیق و منظم انجام شود.

میزان مصرف پودر بندکشی در آجر نسوز بستگی به ابعاد آجر نسوز و فواصل بندها دارد و به طور میانگین در هر متر مربع نمای آجر نسوز 2 تا 4 کیلوگرم محاسبه می گردد.

در استفاده از آجرنسوز در نمای ساختمان و همچنین در دکوراسیون داخلی اتاق ها دو روش معمول است :

1-روش نصب آجرنسوز با بندنمای ساختمان-بابند

2-روش نصب آجرنسوز بدون بندنمای ساختمان-بدون بند

در نمای ساختمانی به خصوص در دکوراسیون داخلی ساختمان معمولا به دلیل زیبایی هندسی آجرنسوز از نصب آجرنسوز با بند استفاده می شود. 

طرز تهیه پودر بندکشی در آجرنسوز در نمای ساختمان

آب تمیز را به ملات خشک اضافه کنید که معمولا 15درصد وزن ملات خشک به آب نیاز است. بعد از اضافه کردن آب به ملات، نیاز به ورز دادن ملات برای از بین رفتن زبری و یکدست شدن دارد.

پودر بندکشی آجر نسوز

ویژگی های مهم در خرید پودر برای بندکشی آجرنسوز در نمای ساختمان

برای خرید پودر باکیفیت در بندکشی آجر نسوز در نماهای ساختمان فاکتورهای مذکور را در نظر بگیرید:

فرمولاسیون مواد آن ترکیبی از مواد شیمایی آلی با مواد معدنی سیمانی باشد

در برابر رطوبت و یخ زدگی مقاوم باشد

بعد از اجرا دربند کشی دچار ترک نشود

از کشسانی خوبی برخوردار باشد

نیاز به تمیزکاری نداشته باشد

ضد شوره باشد

تغییر رنگ ندهد

بیشتر بخوانید: دلایل استفاده از پودر بندکشی آجر

صفحه اینستاگرام ما: powermix.mortar@

قیمت پودر بندکشی آجر

پودرهای بندکشی امروزه بصورت آماده با ترکیبات استاندارد و مناسب به بازار عرضه شده و دیگر نیازی به استفاده از پودر بندکشی به صورت سنتی نمی باشد. برای استفاده از پودر بندکشی و به دست آوردن ملات فقط کافی است این پودر با مقدار مشخصی آب مخلوط شود. پس از آن می‌توان به شیوه‌های مختلفی در فواصل میان کاشی‌ها و سرامیک‌ها و یا آجر، عملیات بندکشی را انجام داد. کاربرد بندکشی در سرویس‌های بهداشتی بسیار رایج است. 

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید پودر بندکشی آجر با ما در ارتباط باشید 09127511808)

در گذشته معمولا از مخلوط سیمان و پودر سنگ  صورت دوغاب استفاده می‌شد، برای روان شدن و نفوذ در درزها باید آب زیادی به مخلوط اضافه کرد که میزان زیاد آب در زمان کوتاهی پس از تبخیر آب سبب فرو رفتگی بندها شده که این فرورفتگی محل تجمع آلودگی و جرم خواهد بود. 

استفاده از ابزار ضدعفونی و پاک کننده‌هابه تدریج باعث کنده شدن این لایه شده و با ایجاد تخلخل، موجب آلودگی بیشتر و سریعتر بندها می شود. با توجه به رنگ سیمان در دو رنگ سفید و خاکستری وجود داشت، در مواردی برای ایجاد ظاهری زیبا و متناسب با طرح از پودرهای رنگی چون دوده، اخرا و لاجورد استفاده می‌شد، اما استحکام لازم را نداشت. 

مراحل ساخت خمیر بندکشی

امروزه پودر بندکشی آماده در بازار عرضه می شود که نسبت ترکیب مواد به خوبی رعایت شده و تنها با اضافه کردن آب، ملات آماده می شود. بزرگترین مزیت این پودرهای آماده حذف خطای انسانی در ترکیب مواد اولیه پودربندکشی آجر می باشد. 

بیشتر بخوانید: پودر بندکشی رنگی آجر نسوز

این ملات ها تنوع زیادی دارند؛ از جمله پودر بندکشی نانو که افزایش مقاومت بندها در برابر نوسانات دمایی و اشعه های خورشید ، از مهمترین مزیت های این نوع محصول است. این محصول به صورت یک به یک با آب ترکیب می شود. الیاف پروپیلن موجود در ترکیب پودر بندکشی آماده، مقاومت بالایی ایجاد می کند.

پودر بندکشی آجر

پودر بندکشی سنتی به این صورت ترکیب می شود: 

به ازای هر پیمانه پودر سیمان سفید 3 پیمانه پودر خاک سنگ که باید الک شود تا پودر یکدست شود. مرحله بعد اضافه کردن آب است و بعد از به هم زدن مواد ملات آماده می شود.

در صورتی که بخواهیم خمیر بندکشی رنگی درست کنیم در مرحله ترکیب مواد خشک بهتر است رنگ پودری مورد نظر را اضافه کنیم. البته پودرهای بندکشی آماده در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود. 

برای استفاده کافی است سطح آجر با آب مرطوب شود و استاد کار با قلم‌های مخصوص بندکشی بین آجرها  را پر کند؛ به این صورت که اول بندهای افقی و سپس بندهای عمودی پر می شود و در صورت نیاز بعد از انجام بندکشی با برس و پارچه‌های تمیز، لکه های ملات پاک می شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
برگشت به بالا