×

پودر بندکشی ضد اسید - پاورمیکس

پودر بندکشی ضد اسید یک محصول پودری و مایع می باشد که در محیط های اسیدی به کار می رود.

 پودر بندکشی ضد اسید به همراه کاربرد و مزایای آن

 
انواع ملات‌ آماده آب بند 
 
یک محصول پودری و مایع می باشد که در محیط های اسیدی به کار می رود. بخش مایع پودر بندکشی ضد اسیدبر پایه رزین فوران و قسمت پودری آن شامل سخت کننده و موادهای معدنی گوناگونی می باشد. این نوع پودر بندکشی علاوه بر مقاومت مکانیکی در مقابل مواد اسیدی می تواند تا دمای 160 درجه مقاومت کند. بندکشی ضداسید محتوای سنگدانه های مناسب پلیمرهای پودری، تغلیط کننده و افزودنی های معدنی مجاز است، که در تماس آب یک چسب مختلط قوی از رزین های پودری با قوام و مقاومت مناسب در برابر اسیدها ایجاد می کند.
 
پودر بندکشی ضد اسید 
 
وجود پلیمرهای پودری موجود و داشتن مواد پلیمری آب بندی به بهبود آب بندی لایه چسب در محیط های رطوبتی کمک می کند. در این مدل پودر بندکشی به علت داشتن چسب های ویژه محصول را به شکل مطلوبی منعطف می کند. همچنین حضور افزودنی های سیمان موجب کاهش آب لازم جهت اختلاط و در نتیجه استحکام و دوام محصول نهایی می شود.
 
حضور ترکیبات ویژه زمان کارایی مناسبی را برای این محصول فراهم آورده است. پودر بندکشی ضد اسید پاورمیکس محصولی منحصربه فرد برای بندکشی انواع کاشی های کف و دیوار مناسب می باشد. پودر بندکشی ضد اسید پاورمیکس بعنوان چسب برای نصب کاشی های ضد اسید استفاده می شود. چسب کاشی ضد اسید جهت بند کشی ضد اسید ، بندکشی ضد اسید کاشی های پالایشگاه ها ، بندکشی ضد حریق مخازن نفتی ، بندکشی گاراژها ، مناسب برای کف اتاقک آسانسورها است. 
 
آشنایی با ملات های آماده پرطرفدار 
 

 مزایای پودر بندکشی ضد اسید

 
 از مزایای این مدل پودر بندکشی می توان به آبگریز بودن، ثبات رنگ، مقاومت شیمیایی زیاد و انعطاف بالا اشاره کرد. مزایا دیگر این محصول افزایش خاصیت آببندی درزهای کاشی، سرامیک و سنگ های در معرض اسیدها، مقاوم در ﺑﺮاﺑﺮ آب و ﻣﺤﻴﻂ ﻣﺮﻃﻮب، سهولت تهیه ملات و اجرا بدون انقباض و ترک، زﻣﺎن ﻛﺎرآﻳﻲ مناسب ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﻲ و انعطاف ایده آل، مقاوم در مقابل ترک خوردگی در درز های آجر نما می باشد.
 
پودر بندکشی 
 
پودر بندکشی ضد اسید در رنگ بندی‌های تیره ای تولید می‌شود که سبب افزایش زیبایی کار شده و در عین حال، باعث افزایش مقاومت شیمیایی سطح در برابر مواد با PH بالاتر از 4 می‌گردد.
 
معرفی انواع ملات های آماده ساختمانی 
 

 کاربرد پودر بندکشی ضد اسید

 
پودر بندکشی ضداسید 
 
آب بندی و پرکردن بندهای آجر و سنگ های ساختمانی، بندکشی کاشی ها و سرامیک های ضد اسید، استفاده در مکان هایی که احتمال ریزش مواد شیمیایی دارد، پوشش تمام درزهایی در مجاورت مواد شیمیایی هستند، پر کردن درزهای کاشی ها و سرامیک ها در کارخانه های غذایی و لبنی، اتاق هایی که حرارت بالایی دارند و کف های پالایشگاه ها استفاده می شود.
 
ملات آماده چیست 
 

 روش استفاده از پودر بندکشی ضد اسید


قبل از کار باید سطح را کاملا تمیز کرد و عاری از هر گونه چربی و روغن باشد. لایه ممبران با کاربرد مواد اپوکسی و توری بافت شیشه ای اجراء و سپس دو جزملات BP 704 به نسبت های تعیین شده مخلوط و جهت نصب و بندکشی کاشی ضد اسیدی استفاده گردد. برای استفاده از پودر بندکشی ضد اسید باید هر سطل 4 کیلوگرمی را  با 1.5 الی 2 لیتر آب مخلوط گردد.
 
پودر بندکشی ضد اسید 
 
پودر را به آرامی به آب اضافه کنید و مخلوط کنید تا ملاتی یکنواخت و همگن حاصل شود. به مدت 5 دقیقه به ملات فرصت استراحت بدهید و پس از کمی اختلاط، ملات آماده استفاده می باشد.
 

 نکات ایمنی

 
این نوع پودر بندکشی آلایندگی زیست محیطی قابل توجهی ندارد.
 
درصورتی که با پوست یا چشم شما تماس برقرار کرد باید فوراً با آب فراوان شسته شود.
 
درصورت خوردن این محصول باید فوراً به پزشک مراجعه کنید.
 
به دلیل وجود ذرات سیمان و پوزولان های موجود از تنفس گرد و غبار آن جدا خودداری شود.
 
هنگام حمل و استعمال حتما از دستکش و ماسک و عینک مناسبی استفاده شود.
 
همیشه مقداری از پودر بندکشی ضد اسیدرا با هم ترکیب کنید که نهایتاً تا کمتر از ۳۰ دقیقه مورد استفاده قرار گیرد.
 
با دقت نسبت ها را با هم ترکیب کنید و بدون هماهنگی مدیر شرکت نسبت ها را تغییر ندهید.
 
دمای محیط روی سرعت سخت شدن پودر بندکشی ضد اسید بسیار موثر است.
 
هرگز مواد اسیدی را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید.
 
به هیچ وجه برای رقیق نمودن پودر بندکشی ضد اسید از حلال ها استفاده نکنید.
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
برگشت به بالا